Az előző Focus RS-nél is erősebb lett az új Focus ST
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
A szakszerű tuningnak köszönhetően bőven 350 lóerő fölé erősödött a jelenlegi legsportosabb Focus.
A hatalmas leszorítóerőt termelő újdonság igen gyorsnak ígérkezik a versenypályákon.
Az egyre népszerűbb konnektoros változatok mellett ez egy hagyományos, teljesítményorientált modell lesz.
Az egyre szigorúbb kibocsátási előírások arra kényszerítik a Fordot, hogy lemondjon a következő generációs Focus RS-ről.
Egy pillekönnyű és nagyon erős nyitott tetős autó, mely sokkal inkább való versenypályára, mint közútra.
Így mindjárt többen juhászkodnának.
Érkezőben a Ford új izmos kompaktja, az immár mild-hibrid technológiás Focus RS, és már fotóink is vannak róla.
Ma végre hivatalos formában is bemutatkozott a sokak által várva várt új generációs Focus, ami rengeteg fejlesztést hozott magával.
A héten leleplezendő új generációs Focus legerősebb változatában nemcsak benzinmotor lesz.
Sokan várják a Ford népszerű modelljének új generációját, mely a jövő hét elején végre hivatalosan is be fog mutatkozni. És 400 lóerős változat is lesz belőle.
A Ford népszerű modelljének teljes megújulására egy hónappal többet kell várnunk.
Van ugyan az a mondás, hogy roncstelepen parkolni sosem életbiztosítás. De itt nyilván nem valami kavarodás történt.
Ha valaki rászán még egy kis pénzt, nagyon komoly kiállású és tudású autóvá fejleszthető az aktuális Focus RS.
A Drift stick a differenciálművel és az ABS-szel kommunikálva blokkolja a hátsó kerekeket, és már indul is a driftelés.
Nem szívesen laknánk a szomszédban, amikor esténként hazaérnek vele a munkából.
A 350 lóerős sportautó legkívánatosabb szolgáltatása a drift mód. Pesze, ha kiadja. Most sajnos nagyon nem adta ki.
A sofőr egy enyhe kanyarban akarta megcsúsztatni az autót, de a művelet nem egészen úgy sikerült, ahogy azt szerette volna.
Ha esetleg a normál RS menettulajdonságaival nem lennénk teljesen elégedettek, akkor most itt a nekünk szánt új változat.
De csak akkor, ha az unokák megkérik rá őket. Ebben pedig nagy segítségükre van az új Focus RS driftmódja, és egy üres betonplacc.
A hírek szerint már csak a gyártás kezdete a kérdéses a Ford Focus RS500-nak.